חיפוש

התעמלות בבית לבני הגיל השלישי

במיוחד לבני הגיל השלישי - כדי שתוכלו לשמור על כושר ועל הבריאות גם בימים טרופים אלו, הנה 10 תרגילי תנועה, גמישות וחיזוק בישיבה על כיסא

X
כל הסיפור
קנו עכשיו
חוות דעת גולשים

ימים לא קלים בכלל עוברים עליכם אוכלוסיית בני הגיל השלישי. אתם, הסבא והסבתא של כולנו, כפי שאוהבים לכנות אתכם בימים אלו בתקשורת, נאלצים להישאר מבודדים בביתכם, מרוחקים מהמשפחה והחברים ומהפעילות היומיות.

 

כדי שתוכלו לשמור על כושר ועל הבריאות, הנה 10 תרגילי תנועה, גמישות וחיזוק בישיבה על כיסא. התרגילים ישפרו את טווחי התנועה במפרקים, יחזקו את השרירים וימריצו את קצב זרימת הדם והדופק. כל תרגיל משכו 20 שניות.

 

 

בהצלחה ובריאות לכולם!

 

עוד ב-תזונה, בריאות וכושר:
הפרטים שלי
הרשמה והתחברות:
לקוח חדש
לקוח רשום בויטרינה
או באמצעות:
שכחתי סיסמא
הרשמה לניוזלטר
תחומי עניין
פרסום בויטרינה

בעלי עסקים, מנהלי פרסום, יזמים ומקדמי אתרים - יש לכם מוצר או שירות חדש ומעניין? שימו אותו בויטרינה! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

תודה! הטופס התקבל בהצלחה.
צור קשר
תודה! הטופס התקבל בהצלחה.